fredag 23. desember 2011

Kleskrise!

Idag er det lille julaften, og normalt pleier jeg å ha skikkelig julestemning, og glede meg som en liten unge til morgendagen. Men ikke i år. Har null julestemning! Snø har vi ikke i år, bare helt bar bakke og mildvær. Stusselig. Til tross for at det er pyntet til jul med stjerne, adventstake, nisser, juletre osv, så mangler snøen. Stusselig. Men men, får håpe julestemningen kommer imorgen når jeg lukter maten, ser pakker under treet og sånn :)

Men, så kommer problemet mitt da.. Jeg har ingenting å ha på meg! Som vanlig, er jeg ute i siste liten, og må se om jeg finner en kjole i byen etterpå. Robin må bare komme hjem fra jobb, så jeg får rappa kortet hans (høhø).
Scott sitt antrekk er i boks, samme med klærne til Robin. Er bare jeg som har full panikk, siden jeg ikke kommer inn i de gamle kjolene mine enda, og de jeg har kjøpt etter jeg fødte ikke passer til jul, føler jeg. 
Så får bare satse på at jeg finner noe etterpå. 

Men nå får jeg fortsette med å vaske og brette klær, mens Scottemann ligger i Kick'nPlay stolen sin å koser seg. 


Dere betyr så mye! 



1 kommentar: